Zašto se baviti praćenjem trendova Email marketinga kada možete plesati na TikToku i postati viralni, zar ne?
Ipak, Email Marketing ostaje i dalje ključni marketinški kanal 2023. i tako će ostati u doglednoj budućnosti.
Evo pet najvažnijih trendova u marketingu putem e-pošte za 2023. plus načini kako ih implementirati već sada.
Trend #1: Praćenje u skladu s privatnošću
Baš kao i dolazak GDPR-a i dopuštenja za praćenje kolačićima na web stranicama, živimo u svijetu privatnosti nakon e-pošte.
Zahvaljujući pokretanju Apple Mail Privacy Protection u četvrtom tromjesečju 2021., trgovci e-poštom već su navikli raditi s ograničenim podacima. Od Appleovog ažuriranja, korisnici iPhonea, iPada i Maca mogu kamuflirati svoju adresu e-pošte kada se prijavljuju za biltene ili aplikacije i sakriti svoju IP adresu od pružatelja usluga e-pošte (ESP).
Apple Mail drži 57% trenutnog tržišnog udjela klijenta e-pošte (od srpnja 2022.), pa čak i ako se preostalih 43% vaših otvaranja točno prati, ne možete se osloniti na njega.
Što marketinški stručnjak treba učiniti?
Odbacite svoje oslanjanje na generičke metode praćenja i usredotočite se na ono što je važno: koga zanimaju određene ponude i koji je vaš najpopularniji sadržaj.
Vaša platforma za e-poštu vjerojatno nudi analitičke pojedinosti o tome na što je svaki korisnik kliknuo kao i vaše najpopularnije klikove putem e-pošte. No svakako dodajte i vlastite UTM parametre. To vam omogućuje da shvatite marketinške podatke e-pošte po kampanji u širem kontekstu, kao što je Google Analytics, u usporedbi s drugim prometom.
Vaš bi cilj trebao biti dobivanje klikova, a ne otvaranja. Klikeri su vaša angažirana publika.
Osim što sadržaj svoje e-pošte činite dovoljno zanimljivim za klik (#duh), pokušajte dodati birač brzih povratnih informacija kod svojih e-poruka. To nekome daje razlog da klikne i pruža vrijedne informacije o tome koji se sadržaj sviđa vašoj publici, kliknu li negdje drugdje u e-poruci ili ne.
Trend #2: Pratite prave metrike
Znamo da ti brojevi nikada nisu bili 100% točni zbog mnoštva alata za privatnost dostupnih u aplikacijama za e-poštu.
Umjesto toga, obratite pozornost na omjer pretplate/odjave kao brzu snimku ukupnog stanja vašeg popisa. Ali za prave informacije koje su vam potrebne za procjenu vaše marketinške strategije putem e-pošte, morate kopati dublje.
Prema stručnjacima za e-poštu, ključne metrike na koje treba obratiti pozornost su mješavina nultih podataka i podataka prve strane.
Podaci nulte strane — A.K.A. pitanja koja izravno postavljate pretplatnicima — za praćenje:
Specifične preferencije. Zašto ne biste trebali stvarati pretpostavke? “Klasičan primjer je da tvrtke koje se bave proizvodnjom odjeće pretplatnike pitaju njihov spol kako bi odredile koje će im proizvode pokazati… odgovor nije toliko koristan koliko bi mogao biti da ste pitali mnogo bolje pitanje poput Koja vrsta odjeće vas zanima?”
Postavke se ažuriraju tijekom vremena. Interesi i sklonosti ljudi se mijenjaju. Fotograf početnik želi drugačije informacije od profesionalca, ali taj će početnik unaprijediti svoje vještine tijekom mjeseci i godina. Svako toliko ponovno pitajte svoje pretplatnike o njima samima kako bi podaci bili svježi.
Podaci prve strane — A.K.A. podatke koje promatrate — za praćenje:
Klikovi na sadržaj e-pošte. Naravno, pratite što pretplatnici klikaju u vašim e-porukama. Ovisno o vašoj složenosti marketinga putem e-pošte, možda ćete htjeti dodatno filtrirati podatke o klikovima prema osobi korisnika, prosječnoj potrošnji ili drugim atributima.
Sadržaj web stranice. No, nisu svi podaci jednako vrijedni, kako stručnjaci pojašnjavaju: „Mislite da je netko zainteresiran za skijanje ako dvije minute gleda u jedan set skija? Može biti, ali ako pogleda i skijaške cipele i štapove, to je puno jači signal.”
Izravna povratna informacija uvijek je vaš najbolji pokazatelj.
Želite jednostavan način prikupljanja informacija? Isprobajte ankete AMP for Email gdje korisnici mogu dodirnuti svoj odgovor iz e-pošte bez napuštanja pristigle pošte, baš kao u ovom primjeru iz GoDaddyja.
Trend #3: Profesionalna personalizirana e-pošta
Ljudi očekuju personalizaciju: Polovica (49%) vaših potencijalnih kupaca kaže da bi postali stalni kupci da im se ponudi personalizirano iskustvo. Ali samo 35% brandova misli da rade dobar posao nudeći ta iskustva.
Očekivanja personalizacije rastu svake godine, sa skokom od osam bodova od 2020. do 2022. 88% potrošača sada kaže da je iskustvo koje tvrtka pruža jednako važno kao i kvaliteta proizvoda ili usluge. *Izvor – Stav potrošača diljem svijeta prema personalizaciji i korisničkom iskustvu koje pruža tvrtka 2020. i 2022.
Što se računa kao “dobra” personalizacija?
- Personaliziranije od “Bok, [ime]!”
- Poštivanje zakona o privatnosti
- Pružanje korisnog iskustvo za vaše klijente, a ne samo vrijednih marketinških podataka za vas
- Olakšavanje stvari svojim klijentima uz prilagođena iskustva e-pošte
Isplati se: brandovi koji ulažu u personalizaciju izvješćuju o povećanom angažmanu i konverzijama.
AMP za e-poštu savršeno pristaje ovdje budući da koristi podatke korisničkog računa za personalizaciju iskustva. I dinamički se osvježava svaki put kada se e-pošta otvori, tako da su informacije uvijek ažurne — baš kao web stranica.
Mogućnosti su beskrajne, ali uobičajena je upotreba za praćenjem narudžbi putem e-trgovine. Nema više potrebe za slanjem pet e-poruka s ažuriranjem statusa i zatrpavanjem inboxa vaših klijenata. Dobivaju sve što im je potrebno u jednoj e-poruci koja se automatski ažurira svaki put kad je pogledaju.
Trend #4: Interaktivni sadržaj
Pop kviz: Koji je cilj marketinga putem e-pošte?
Za konverzije, zar ne? Točno!
Prošli su dani u kojima ste morali prisiljavati korisnike da kliknu vezu kako bi dovršili radnju koju želite da poduzmu. Uz interaktivnu e-poštu kupci mogu vidjeti trenutne razine zaliha, dodati artikl u svoju košaricu, pa čak i dovršiti naplatu izravno iz e-pošte — i još mnogo toga.
Osim smanjenja napora, potrošači žele interaktivnu e-poštu. Gotovo dvije trećine (60%) ljudi izjavljuje da se angažiraju s interaktivnim sadržajem e-pošte.
Za pružatelje usluga, vaši pretplatnici mogu izvršiti rezervaciju termina unutar e-pošte, bez potrebe da kliknu na odredišnu stranicu. Pogodnost AMP rezervacija putem e-pošte može povećati konverzije do 300%.
Lako je postaviti rezervaciju termina uz integraciju SimplyBook.me tvrtke Dyspatch. Možete kreirati tijek ove rezervacija u rasponu od brzih jednim klikom do odabira usluge u više koraka.
Vrijeme je da rezervirate svoj nadolazeći termin kod zubara. AMP zakazivanje e-pošte
Trend #5: Investirajte u svoj newsletter
Lako je zamisliti e-poštu samo kao alat za prodaju, ali ne zaboravite na njenu pravu svrhu: izgradnju veze između vaše robne marke i publike.
Da, promocija proizvodnje i popusti su važni, ali newsletteri su još uvijek na prvom mjestu: šalje ih 81% brandova.*Izvor Vrste e-poruka koje marketinški stručnjaci diljem svijeta trenutno šalju
Kada se pravilno naprave, bilteni mogu educirati vašu publiku i učiniti da se osjećaju povezanijima s vašim brandom. Ali oni mogu biti prepreka ako sadržaj vašeg biltena ne pogađa cilj. Nezanimljiva tema glavni je razlog zašto se ljudi odjavljuju s newslettera.
Ublažite to dopuštanjem svojim pretplatnicima da biraju ono što primaju od vas. Posjedovanje centra za postavke e-pošte pokazuje vašim pretplatnicima da poštujete njihovo vrijeme, pristiglu poštu i privatnost.