Koja su ključna pravila za pisanje priopćenja za medije? Donosimo u nastavku.
KLJUČNA PRAVILA:
- KISS (Keep It Short and Simple)
- ‘prodajte’ priču naslovom
- 5W (tko, što, kada, gdje, zašto)
- glavna poruka u prvoj rečenici – nemojte najvažnije informacije ostaviti na dnu
- logo, potpis i kontakt
- pravopis – nepismenost ostavlja dojam neprofesionalnosti i lijenosti
- izbjegavajte titule dr. sc., gosp., gđa. , pišite kratke, razumljive rečenice
- izostavite ponavljanje, preduge rečenice, nabrajanja sudionika…
- poštujte novinarske rokove
- provjera i autorizacija šefa
Kako slati priopćenja za medije i kome?
Kopirajte priopćenje u tijelo e-maila, nemojte ga slati samo kao attachment
Šaljite linkove i šaljite dodatne sadržaje (fotografije, tonske izjave…), ali ne pretjerujte
Šaljite u skrivenoj poruci (BCC): neka se primatelj osjeća posebno (i neka ne vidi kome ste još poslali mail)
NE koristite emotikone
Koristite Word, ne PDF
Ako šaljete fotografije – smanjite ih!
Zašto i kada slati priopćenje za medije?
Nakon konferencije za medije i/ili kada imamo nešto važno podijeliti s medijima i javnosti. To su jedini priopćenja vrijedni razlozi. S priopćenjima se ne pretjeruje, ako pretjerate, većina će vaših sljedećih priopćenja završiti u “smeću” i nitko ih neće vidjeti ni objaviti.
Zašto priopćenje nakon konferencije, ako smo već sve rekli na njoj?
- kako ne bi bilo dvojbe oko onoga što smo htjeli reći
- kako bi našu poruku objavili i oni koji nisu mogli doći
- zbog održavanja vlastite kvalitete i dobrog imidža
- priopćenje je ALAT kojim komuniciramo naše uspjehe, novosti, stavove, a može biti i odlično sredstvo za privlačenje pozornosti!
I za kraj – najvažnije! Evo kako izgleda PRIMJERAK PRIOPĆENJA ZA PREDSTAVLJANJE REZULTATA POSLOVANJA
NAZIV TVRTKE ILI USTANOVE- npr. Fornax d.o.o.
LOGO TVRTKE
Kontakti, vrijeme i mjesto – npr:
tel. +385 (0) 1 1111 112
fax. +385 (0) 1 1113 112
Zagreb, 5.3.2023.
PRIOPĆENJE ZA MEDIJE
Naslov: Fornax ostvario rekordne rezultate, u 2022. dobit mu skočila 54 posto
Tvrtka Fornax, najveća domaća kompanija za poslovna rješenja u zdravstvenim sustavima, objavila je kako je u 2020. godini neto dobit tvrtke skočila za impresivnih 54 posto. Najveći segment rasta ostvaren je u IT sektoru gdje je promet porastao za velikih 125 posto, dok je u segmentu tehničke podrške rast iznosio preko 40 posto.
„Ovakav rezultat bolji je od planiranog za proteklu godinu, i to za preko 20 posto od očekivanog. Dokaz je to kvalitete Fornaxovih solucija koje korisnici na domaćem tržištu sve više prepoznaju, a osobito mi je drago zbog našeg uspjeha na natječajima naše dvije najveće bolnice jer smo pokazali da kvalitetna informatička rješenja ne moraju koštati mnogo. Dapače, cjenovno smo bili najkonkurentniji što je odraz naših konstantnih ulaganja u sustave koje isporučujemo krajnjim korisnicima“, istaknuo je Ivan Pavlović, predsjednik Uprave Fornaxa prilikom predstavljanja rezultata u sjedištu tvrtke u Zagrebu.
Nastavak je to konstantnog rasta koji Fornax ostvaruje posljednjih osam godina, od dolaska na hrvatsko tržište, kao dio grupacije danske grupacije CDS, koja u ovom trenutku posluje u 36 zemalja svijeta, na tri kontinenta.
Na konferenciji za medije istaknuto je i kako su planovi za 2021. također ambiciozni i da su očekivanja visoka s obzirom na to da će se Fornax odazvati na većinu javnih natječaja za velike zdravstvene sustave. „Mislim da već sada možemo reći da je realno očekivati dvoznamenkasti rast poslovanja u smislu prometa i dobiti i ove godine“, napomenula je Jasmina Horvat članica Uprave Fornaxa zadužena za financije.
Ime i funkcija osobe :
(npr: Dunja Kovač, voditeljica odnosa s javnošću tvrtke Fornax)
Više o ovoj i drugim PR temama saznajte na: