PR i Marketing

LinkedIn profil za promociju biznisa

 LinkedIn profil za promociju biznisa

U vrijeme društvenih mreža, (p) ostati digitalno prisutan često je imperativ. Niže dijelim neke trikove da jednostavno urediš svoj profil na LinkedInu i povećaš vidljivost svog biznisa.

1. Imaš li sliku?

Dodaj realnu sliku tebe, ne logo od firme.
Ljudi se povezuju s ljudima prije nego firmama.
Dovoljno je slika do ramena, i da pozadina nije vrišteća, idealno jednobojna.
Kada netko sleti na tvoj profil ili kada komentiraš tuđe objave, slika je prvo što vidi.

2. Treba li ti banner?

Banner je kao tvoj free oglas iskoristi ga. Ovdje dodaj logo i opiši čime se baviš, za koga, koje rezultate postižeš.
Npr. Edukacijom po tvojoj mjeri do izvrsnosti.
Navedi rezultat:
Dosada je više od X polaznika prošlo naše edukacije i rado nam se vraćaju!
Dodaj poziv na akciju. Npr. posjetom www.imestranice.hr pronađi edukaciju po svojoj mjeri.

3. Što govori tvoj Headline?

Ispod tvoje fotke na LinkedInu, krije se tvoj jedinstveni potpis koji će svatko vidjeti kad god ostaviš komentar.
Zato je bitno da bude kristalno jasan – tako će svi koji ga čitaju odmah znati tko si, kako pomažeš drugima i za koga to radiš.
Možeš ga oblikovati ovako:
Tvoj naziv titule – što radiš – s kime radiš/ili kakve rezultate postižeš.
Ako tvoja tvrtka nije poznati brend, napisati samo “Business owner” nema puno smisla jer govoriš im u prvoj rečenici da si vlasnik posla – umjesto što radiš i s kime radiš i što je tu dobro za njih.
Sređivanje je lako – klikni na olovku ispod bannera i počni s uređivanjem, LinkedIn te navodi kroz stranicu, gdje god postoji olovka u desnom kutu tu možeš mijenjati i dodati ono što ti je bitno.
Osim osnovnih informacija možeš dodati; edukacije koje želiš da budu odmah vidljive, kontakt informacije, link na web, prijavu na newsletter ili sam, link ka nečemu što želiš da drugi vide (tekstu, videu) – iskoristi ove mogućnosti da ljudi koji ti se žele javiti to naprave lako u dva klika ili da ljudi koji žele znati malo više odmah mogu kliknuti na tvoj web!

4. About you – zapravo je about them.

Neka ovo bude sekcija u kojoj strukturirano govoriš o svojim klijentima, načina na kojima im pomažeš da riješe neki problem – da bi došli do About sekcije oni ulažu neki trud, znači da ih zanima to o čemu pričaš.
Tko si – što radiš- kome i kako pomažeš- koji su tvoji konkretni rezultati- i kako mogu raditi s tobom.
Dodaj i tipa poziv na akciju s kojim najbrže mogu raditi s tobom – calendry, mail, prijava na web, etc.
Kod oblikovanja teksta možeš koristiti;
-Nabrajanje
-Odvojene pasuse
-LinkedIn text formater za naglašavanje dijelova

A sve kako bi čitatelju olakšao čitanje i zadržao njegovu pažnju.
Napiši i svoje iskustvo/edukacije i tako potvrdiš svoj autoritet u određenoj oblasti.
Navesti vještine koje si izbrusio do sada. Dodaj malo osobnosti.
LinkedIn je poslovna mreža, ali ljudi se uvijek prvo povezuju s ljudima.

5. Experience sekcija

Za svoju tvrtku možeš napraviti Business stranicu (preko profila sa službenom mail adresom, potrebno je imati konekcije na tom profilu, barem 5) .
Tu imaš priliku navesti čime se tvoja tvrtka bavi, povezati i dodati skills kako bi dosegao veću vidljivost kada netko pretražuje npr. Edukacije za tvrtku.
Možeš navesti i usluge koje pružaš i naravno link na što god ti je važno da tvoji potencijalni kupci ili suradnici vide.
I kronološki navesti prijašnja iskustva i na isti način ih povezati – ako želiš naravno. Ima smisla ako si i prije pokretanja svog biznisa radio u sličnim ili istim područjima – tako tvoje iskustvo govori za tebe.
Kako bi tvoj profil nakon uređivanja imao smisla, potrebno je da budeš aktivan. Ako ti aktivnost na društvenim mrežama do sada nije bila poznata, kreni ovako:

– Poveži se s ljudima – nije bitan broj followera koliko je bitno da to budu “tvoji” ljudi. Oni će biti aktivni jer ih teme o kojima pišeš zanimaju.

– Komentiraj tuđe postove – smisleno naravno. Komentari ostaju kao tvoj digitalni trag, vidljivi svima. Iskoristi ih i neka budu u skladu s tvojim vrijednostima i autentični na način na koji inače pišeš.

– Kreni s objavama – LinkedIn je nasuprot drugih mreža još uvijek mreža koja podržava pisanu riječ i nema izmjene slika i videa u mjeri kao na drugim mrežama.

Možeš dodati vizual ili video i tako olakšati followerima da te upamte i povežu brend s imenom.
– Piši o onome što ti je lako. Teme koje su ti bliske, prenesi iskustvo, napiši ljudima kako si krenuo, gdje si stigao, podjeli svoja iskustva i s biznisom i poneko koje nema veze s biznisom – testiraj i vidi kako tvoja publika reagira.
Puko nabrajanje poput “Uspješno smo održali” ili “Kupili smo novi stroj” najčešće neće privući pozornost tvoje publike jer ne vide tu vrijednosti za sebe.

– Na kojem jeziku pisati? Kojem tržištu se obraćaš?
Ako tvoja idealna klijentela živi u Hrvatskoj piši Hrvatskim jezikom, u tom slučaju engleski djeluje isforsirano.
Ako svoje tržišne prilike tražiš van granica Lijepe naše, engleski je super izbor.

– OPEN TO WORK za male poduzetnike.
Open to work zamišljena je kao znak poslodavcima da je netko otvoren za novu poslovnu priliku i u tom smislu može biti krivo protumačena kao da si osoba koja tražiš posao (u smislu rada za poslodavca) radije koristi Service page gdje možeš istaknuti usluge koje nudiš.

– Usiljenost i prijetvornost osjeti se i preko ekrana, isplati se njegovati autentičnost bez očekivanja da će se ona svidjeti baš svima.

Post ili objavu koju smatraš vrijednom, koja govori o tvojim rezultatima, gdje daješ vrijedne savjete u svojoj branši, kako mogu raditi s tobom ili svoje objavljene radove, videa i slično postavi u sekciju Featured

Featured

Kada netko sleti na tvoj profil ovo je super način da mu privučeš pozornost, kao mali katalog radova!
Jedan od načina da te bolje upozna, vidi tko si i koje teme obrađuješ, kako s tobom može raditi.
I na kraju daj si vremena i priliku da budeš konzistentan na ovoj mreži, s jasnim ciljem i uređenim profilom rezultati će biti vidljivi!

Više na:

https://poslovnouciliste.hr/seminari/jednodnevni-seminari/radionica-odnosa-s-javnoscu-i-komunikacije-s-medijima/