Back

Rješavanje reklamacija i komunikacija s nezadovoljnim kupcima

  • Mjesto održavanja: Zagrebtower, Radnička cesta 80, Zagreb
  • Datum i vrijeme: U najavi
Rezervirajte edukaciju

199.00  + PDV

Description
Rješavanje reklamacija i komunikacija s nezadovoljnim kupcima
Interpersonalna snaga (post) prodaje

Kupoprodajni odnos uključuje proizvode i usluge i naš odnos prema njima te ga možemo smatrati tipičnim relacijskim fenomenom. On se može tumačiti, razumjeti, upravljati i kontrolirati na isti način kako upravljamo sobom i svojim utjecajem u interpersonalnim odnosima.

Interpersonalna snaga prodaje koristi psihološke pokretače i okidače te komunikacijske i socijalne vještine kako bi se ostvario kupoprodajni odnos i ishod.

Ako prihvatimo točnom krilaticu „Ljudi kupuju od ljudi“ kojom se personalizira kupoprodajni odnos, onda znamo da na kvalitetu i ishod takvog odnosa podjednako utječu obilježja kupca i prodavatelja, njihova percepcija te komunikacijski stil.

Na ovoj edukaciji imate priliku naučiti:

  1. Kako razlikovati i kombinirati različite funkcije  post – prodajne prezentacije/komunikacije?
    2. Koji čimbenici značajno utječu na tijek i uspjeh post – prodajne prezentacije?
    3. Koji komunikacijski stil utječe na prosudbu o vjerodostojnosti?
    4. Kako psihološki oblikovati post – prodajne poruke?
Sadržaj

Sadržaj

1.Kako razlikovati i kombinirati različite funkcije postprodajne prezentacije/komunikacije?
2.Koji čimbenici značajno utječu na tijek i uspjeh postprodajne prezentacije?
3.Koji komunikacijski stil utječe na prosudbu o vjerodostojnosti?
4.Kako psihološki oblikovati postprodajne poruke?

Predavačica

Predavačica

Nevena Tolanov diplomirala je psihologiju 1980. godine na Filozofskom fakultetu u Beogradu. 1997. postala je poduzetnik – poslovni savjetnik u vlastitom poduzeću TERMINUS d.o.o.
U svom portfelju klijenata ima velike i male poduzetnike, gospodarstvenike, obrazovne i javne Ustanove iz sektora financijskih i javnih usluga te turizma, sve njih u potrebi i fazi usklađivanja svojih ljudskih resursa s promjenama poslovanja. Profesionalna ljubav i strast je primijenjena psihologija koja mijenja osobe, grupe i organizacije. Predana je vjeri u moć znanja, obrazovanja i osobne promjene koja traži angažirane pojedince i kvalificirane savjetnike.