Društvene mreže neizostavan su dio odnosa s javnošću te prva crta obrane ugleda tvrtke/institucije u nastupu na tržištu.
Potrebno je imati dokument koji definira strategiju nastupa na društvenim mrežama. To je dokument kojim su definirani svi elementi i parametri nastupanja na društvenim mrežama te u kojem će stajati:
na kojim mrežama vaši korisnici provode najviše vremena
koja platforma je najprikladnija za slanje poruka koje želite uputiti
koliko je vremena potrebno za dobar nastup na svakoj od mreža
te koji će se sadržaj komunicirati na svakoj od njih….
Ne predugačko: Idealna duljina objave je 60 do 80 znakova
Kada objaviti? Radnim danima najbolje je vrijeme za postove između 11:00 i 14:00 sati
Vikendom je najviše ljudi na društvenim mrežama, a nedjelja se pokazala kao najaktivniji dan kada je angažman u pitanju
Duži sadržaj poput kolumni, članaka te blog objava korisnici najviše čitaju u kasnim večernjim satima između 20:00 i 23:00
Vizualni materijali: objave koje dolaze s fotografijama i poveznicama na stranice generiraju veći angažman.
i najvažnije: Pazite da ne pretjerate: nije bitna količina nego kvaliteta objava
Primarno specijaliziran za dijeljenje fotografija i video sadržaja
Trenutno najbrže rastuća društvena platforma koju koriste uglavnom mladi ljudi, oni između 25-34 (33%) te od 18-24 (32%) godina
Sredina tjedna, te sredina dana najbolje je vrijeme za objavljivanje
Svaki dan prije 6:00 sati te iza 21:0 sati nije preporučljiv za objavljivanje
Najveća svjetska poslovna društvena mreža: povezuje ljude na profesionalnoj razini, ali je i jako dobra platforma za privlačenje novih kupaca. Idealno vrijeme za objave je sve dok traje radno vrijeme. A najbolji dani su
srijeda, četvrtak i petak. Srijedom između 8:00 i 9:00 sati, četvrtkom oko 9:00 sati,
te između 13:00 i 14:00 sati, a petkom oko 9:00 sati. Dobro bi bilo izbjegavati ponedjeljak zbog stresa početka radnog tjedna.
Više o ovoj temi saznajte na:
ili na: