Odnosi s javnošću i medijima

  • Mjesto održavanja: Zagrebtower, Radnička cesta 80, Zagreb
  • Datum i vrijeme: U najavi
Rezervirajte edukaciju

99.00  + PDV

Description

Odnosi s javnošću i medijima branša je čija se pravila rada mijenjaju i nadograđuju znatno brže od većine drugih branši. Zato je i managerima i djelatnicima u ovoj intenzivnoj i zahtjevnoj djelatnosti, kao i tek početnicima, bitna stalna nadogradnja i usavršavanje tehnika i alata uz pomoć kojih će lakše i brže ispunjavati svoje svakodnevne zadatke kako bi im ostalo što više vremena i energije za dugoročne planove i velike projekte.

Upravo je ova Radionica koncipirana tako da u samo 4 sata saznate sve novitete, dodatno uvježbate i nadogradite svoja znanja o PR alatima i tehnikama potrebnim za “day to day“ zadatke.

Na ovoj radionici, u maloj i interaktivnoj grupi, praktično ćete vježbati i usavršiti organizaciju i pripremu pisanih i usmenih alata i tehnika komunikacije s medijima kao što su:

  • Poziva, najava i priopćenja
  • Izjava i govora, evenata i konferencija za medije
  • Korespondencije putem društvenih mreža (javno i Inbox) te E-mailova
  • F2f, telefonskih razgovora i audio i vizualnih priopćenja za novinare

Dobit ćete i koncizni, ali vrijedni vodič kroz:

  • Česte jezične (gramatičke, stilske i pravopisne) nedoumice i greške te kako ih izbjeći
  • Pravila poslovnog komunikacijskog bontona

Više o ovoj temi saznajte na:

https://poslovnouciliste.hr/kako-se-pripremiti-za-uspjesan-javni-nastup/

 

 

Sadržaj

Sadržaj

  • Izrada: poziva, najave i priopćenja za medije
  • Kako, kada i kome plasirati priopćenje
  • Implementacija komunikacije na digitalne kanale
  • Flash vijesti
  • Struktura i elementi različitih pisanih poslovnih formi: memoranduma, pisama, e-mailova, chatova, objava i odgovora na društvenim mrežama
  • Alati i tehnike za poslovnu i medijsku pisanu korespondenciju: adrema, backgrounder, press clipping, press kit, korporativni časopisi, komentari, reportaže, oglašavanje, advertorijali, priručnici…
  • Alati i tehnike za poslovnu i medijsku govornu/usmenu korespondenciju: f2f razgovori, izjave za medije, intervjui, konferencije za medije, brifinzi, publicitet „kap po kap“ on i off the record sastanci, govori, telefonski razgovori, audio priopćenja, zabavni eventi za medije …
  • Vizualne tehnike
  • Pravila poslovnog komunikacijskog bontona
  • Smjernice za pisanu komunikaciju
  • Česte jezične nedoumice i greške
  • Poslovna korespondencija; tips&tricks
Predavač

Predavač

Stanko Borić: Diplomirao politologiju i završio znanstveni magisterij međunarodnih odnosa i nacionalne sigurnosti na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu. Dugo je radio kao novinar i urednik u dnevnim poslovnim novinama i tjednicima. Gotovo deset godina radio je kao tajnik i savjetnik za odnose s javnošću zastupničkih klubova u Hrvatskom saboru. Predavao je kolegije iz marketinških tema na Poslovnom veleučilištu Zagreb.

Važne informacije:

  • Tiskane materijale dobit ćete uoči, a uvjerenje o pohađanju na kraju edukacije
  • Dodatna pitanja za predavača možete slati e-mailom
  • Broj polaznika je ograničen. Prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata
  • Seminar traje od 9.00 do 13.00 h s dvije pauze od 15 min u kojima su osigurana osvježenja

Važna napomena:
Ovaj kao i svaki drugi seminar možete zatražiti i obliku Inhouse edukacije, pri čemu predavač dolazi k vama u tvrtku i prilagođava temu vašim potrebama u terminima i satnicama koje sami birate. Ovakve edukacije možemo, na vaš zahtjev, održavati i putem online platformi. Javite se s punim povjerenjem.