Zdrava organizacijska klima i zadovoljni/produktivni zaposlenici – kako postići oboje?
Zlatni standard identiteta, prepoznatljivosti i promocije određene kompanije podrazumijeva izradu vizije i vrijednosti iste.
Ovi strateški ciljevi, pretočeni u dokumente obično služe kao poželjna mjesta razvoja i poslovne budućnosti. Oni su vidljivi, formalizirani dio organizacijske kulture, ali previše općenit da bi se njima upravljalo radnim ponašanjem zaposlenika.
Prava, dugoročno održiva i kvalitetna organizacijske kultura i klima krije se u svakodnevnim doživljajima, iskustvu, mišljenju i vjerovanjima zaposlenika.
Doživljajna realnost zaposlenika oblikuje:
- njihovo radno ponašanje
- ponosa i lojalnosti zbog pripadnosti i rada u točno toj organizaciji
- olakšava izgradnju radnog i organizacijskog identiteta
No ove subjektivne dimenzije skrivene su u neformalnim i teže dostupnim dijelovima „ledenog brijega“ organizacijske kulture i klime te zahtijevaju umijeće identifikacije i interpretacije.
Dobra praksa uspješnih tvrtki uči nas da je, unatoč subjektivnosti i težini zadatka, neophodno uložiti resurse u propitivanje, evaluaciju i suočavanje s količinom zadovoljstva radnika organizacijskom kulturom i klimom.
Poslodavac ima priliku i treba donositi ciljane odluke kojima se proklamirane vrijednosti kompanije pretvaraju u organizacijsko ljepilo i gorivo.
Pohađanjem ovog seminara saznat ćete kako:
- identificirati ključne indikatore organizacijske kulture
- postaviti prava pitanja zaposlenicima
- interpretirati, prezentirati i komunicirati pokazatelje mjerenja
- odrediti prioritetna mjesta korekcija i poboljšanja
Više o ovoj temi pročitajte na:
https://lsaglobal.com/blog/8-attributes-of-a-healthy-corporate-culture/
Trajanje seminara do 13:00h