Zdrava organizacijska klima

  • Mjesto održavanja: Zagrebtower, Radnička cesta 80, Zagreb
  • Datum i vrijeme: U najavi
Rezervirajte edukaciju

179.00  + PDV

Description

Zdrava organizacijska klima i zadovoljni/produktivni zaposlenici – kako postići oboje?

Zlatni standard identiteta, prepoznatljivosti i promocije određene kompanije podrazumijeva izradu vizije i vrijednosti iste.

Ovi strateški ciljevi, pretočeni u dokumente obično služe kao poželjna mjesta razvoja i poslovne budućnosti. Oni su vidljivi, formalizirani dio organizacijske kulture, ali previše općenit da bi se njima upravljalo radnim ponašanjem zaposlenika.

Prava, dugoročno održiva i kvalitetna organizacijske kultura i klima krije se u svakodnevnim doživljajima, iskustvu, mišljenju i vjerovanjima zaposlenika.

Doživljajna realnost zaposlenika oblikuje:

  • njihovo radno ponašanje
  • ponosa i lojalnosti zbog pripadnosti i rada u točno toj organizaciji
  • olakšava izgradnju radnog i organizacijskog identiteta

No ove subjektivne dimenzije skrivene su u neformalnim i teže dostupnim dijelovima „ledenog brijega“ organizacijske kulture i klime te zahtijevaju umijeće identifikacije i interpretacije.

Dobra praksa uspješnih tvrtki uči nas da je, unatoč subjektivnosti i težini zadatka, neophodno uložiti resurse u propitivanje, evaluaciju i suočavanje s količinom zadovoljstva radnika organizacijskom kulturom i klimom.
Poslodavac ima priliku i treba donositi ciljane odluke kojima se proklamirane vrijednosti kompanije pretvaraju u organizacijsko ljepilo i gorivo.

Pohađanjem ovog seminara saznat ćete kako:

  • identificirati ključne indikatore organizacijske kulture
  • postaviti prava pitanja zaposlenicima
  • interpretirati, prezentirati i komunicirati pokazatelje mjerenja
  • odrediti prioritetna mjesta korekcija i poboljšanja

Više o ovoj temi pročitajte na:

https://lsaglobal.com/blog/8-attributes-of-a-healthy-corporate-culture/

 

Trajanje seminara do 13:00h

Sadržaj

Sadržaj

Sadržaj:

  • Zašto je mjerenje OK važno poslodavcima?
  • Što od mjerenja očekuju zaposlenici?
  • Model „kulturnog radara“ za izbor dimenzija OK
  • Prevođenje dimenzija OK u pitanja zaposlenicima
  • Vrste skala i mjerenja
  • Organizacija i komunikacija ispitivanja OK
  • Uzorak, povrat, anonimnost
  • Obrada i interpretacija podataka
  • Interpretacija kvantitativnih podataka
  • Interpretacija kvalitativnih podataka
  • Subjektivne greške procjene
  • Rangiranje i razvrstavanje prioriteta za unapređenje OK
  • Top lista snaga i slabosti OK
  • Razvrstavanje prioriteta u matrici hitno/bitno
  • Preporučene aktivnosti

Dobit ćete sljedeće ogledne gotove obrasce:

  • „kulturni radar“ dimenzija organizacijske kulture
  • primjer upitnika organizacijske kulture
  • numeričkog i grafičkog mjerenja
  • primjer opisa i izvještaja
Predavač

Predavač

Nevena Tolanov diplomirala je psihologiju 1980. godine na Filozofskom fakultetu u Beogradu. 1997. postala je poduzetnik – poslovni savjetnik u vlastitom poduzeću TERMINUS d.o.o.
U svom portfelju klijenata ima velike i male poduzetnike, gospodarstvenike, obrazovne i javne Ustanove iz sektora financijskih i javnih usluga te turizma, sve njih u potrebi i fazi usklađivanja svojih ljudskih resursa s promjenama poslovanja. Profesionalna ljubav i strast je primijenjena psihologija koja mijenja osobe, grupe i organizacije. Predana je vjeri u moć znanja, obrazovanja i osobne promjene koja traži angažirane pojedince i kvalificirane savjetnike.

Važne informacije:

  • Tiskane materijale dobit ćete uoči, a uvjerenje o pohađanju na kraju edukacije
  • Dodatna pitanja za predavače možete slati e-mailom
  • Broj polaznika je ograničen. Prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata
  • Seminar traje od 9.00 do 13.00 h s dvije pauze od 15 min u kojima su osigurana osvježenja

Važna napomena:
Ovaj kao i svaki drugi seminar možete zatražiti i obliku Inhouse edukacije, pri čemu predavač dolazi k vama u tvrtku i prilagođava temu vašim potrebama u terminima i satnicama koje sami birate. Ovakve edukacije možemo, na vaš zahtjev, održavati i putem online platformi. Javite se s punim povjerenjem.