Rješavanje reklamacija i komunikacija s nezadovoljnim kupcima
Interpersonalna snaga (post) prodaje
Kupoprodajni odnos uključuje proizvode i usluge i naš odnos prema njima te ga možemo smatrati tipičnim relacijskim fenomenom. On se može tumačiti, razumjeti, upravljati i kontrolirati na isti način kako upravljamo sobom i svojim utjecajem u interpersonalnim odnosima.
Interpersonalna snaga prodaje koristi psihološke pokretače i okidače te komunikacijske i socijalne vještine kako bi se ostvario kupoprodajni odnos i ishod.
Ako prihvatimo točnom krilaticu „Ljudi kupuju od ljudi“ kojom se personalizira kupoprodajni odnos, onda znamo da na kvalitetu i ishod takvog odnosa podjednako utječu obilježja kupca i prodavatelja, njihova percepcija te komunikacijski stil.
Na ovoj edukaciji imate priliku naučiti:
- Kako razlikovati i kombinirati različite funkcije post – prodajne prezentacije/komunikacije?
2. Koji čimbenici značajno utječu na tijek i uspjeh post – prodajne prezentacije?
3. Koji komunikacijski stil utječe na prosudbu o vjerodostojnosti?
4. Kako psihološki oblikovati post – prodajne poruke?