Asertivna komunikacija

  • Mjesto održavanja: Zagrebtower, Radnička cesta 80, Zagreb
  • Datum i vrijeme: U najavi
Rezervirajte edukaciju

199.00  + PDV

Description

Asertivna komunikacija vs. svaka druga komunikacija

Komunikacija se najčešće opisuje kao razmjena informacija, misli i osjećaja između dvije i više osoba kroz različite komunikacijske kanale (putem govora, pismenim, vizualnim ili neverbalnim putem). Ona je interaktivan proces kojim se vrši utjecaj na druge, a posredovan je kroz različite psihološke mehanizme kao što su stavovi, emocije i osobine pojedinca.

Osnovni zakon komunikacije kaže kako je nemoguće ne komunicirati, a jednako tako poznato je i kako kvaliteta odnosa, kako u privatnim, tako i u radnim okruženjima ovisi o kvaliteti komunikacije. Komunikacija je alat kojim uspostavljamo, odražavamo, mijenjamo i unapređujemo odnose u raznim okruženjima života.

No, nije svaka komunikacija, odnosno stil komunikacije dobar. Dobrom komunikacijom smatra se ona kojom se ostvaruju ciljevi osoba koje sudjeluju u komunikacijskom procesu.

Ipak, vještine vođenja tzv. dobre komunikacija usvajaju se i unapređuju učenjem i vježbanjem. Pojedinci se razlikuju u odnosu na svoje komunikacijske vještine i dominantni komunikacijski stil.

U načelu razlikujemo pasivni, agresivni i asertivni komunikacijski stil, pri čemu se asertivni najčešće povezuje s pozitivnim ishodima u odnosima s drugim ljudima, posebno u radnim okruženjima.

Asertivna komunikacija odlikuje se otvorenim i neposrednim izražavanjem misli i osjećaja uz uvažavanje prava i granica drugih osoba uključenih u komunikacijski proces. Asertivnost se naziva i uljudnom energičnošću te pristojnom odlučnošću. Komunikacijske vještine koje su najbliže povezane s asertivnim načinom komuniciranja su aktivno slušanje te ja-poruke.

Po završetku seminara sudionici će moći/znati:

  • prepoznati načela i elemente komunikacije u poslovnom okruženju
  • prepoznati vezu između različitih komunikacijskih stilova, kvalitete odnosa i rezultata u poslovnom okruženju
  • razumjeti i objasniti važnost asertivnog komuniciranja u poslovnom okruženju
  • primijeniti aktivno slušanje i ja poruke

Trajanje seminara do 13:00h

Sadržaj

Sadržaj

Važnost komunikacije u poslovnom okruženju

  • Što je (sve) komunikacija i zašto nije moguće ne komunicirati?
  • Elementi kvalitetne komunikacije
  • Utjecaj (ne)kvalitetne komunikacije na radne odnose i rezultate

Komunikacijski stilovi

  • Vrste komunikacijskih stilova
  • Utjecaj različitih komunikacijskih stilova na radne odnose i rezultate
  • Procjena dominantnog komunikacijskog stila u radnom okruženju

Razvoj asertivnog komunikacijskog stila u poslovnom okruženju: aktivno slušanje i ja poruke

  • Osnovne značajke asertivnog komunikacijskog stila
  • Elementi aktivnog slušanja (vježbe)
  • Elementi ja-poruka (vježbe)
Predavač

Predavač

Nevena Tolanov diplomirala je psihologiju 1980. godine na Filozofskom fakultetu u Beogradu. 1997. postala je poduzetnik – poslovni savjetnik u vlastitom poduzeću TERMINUS d.o.o.
U svom portfelju klijenata ima velike i male poduzetnike, gospodarstvenike, obrazovne i javne Ustanove iz sektora financijskih i javnih usluga te turizma, sve njih u potrebi i fazi usklađivanja svojih ljudskih resursa s promjenama poslovanja. Profesionalna ljubav i strast je primijenjena psihologija koja mijenja osobe, grupe i organizacije. Predana je vjeri u moć znanja, obrazovanja i osobne promjene koja traži angažirane pojedince i kvalificirane savjetnike.

Važne informacije:

  • Tiskane materijale dobit ćete uoči, a uvjerenje o pohađanju na kraju edukacije
  • Pitanja predavačima možete postavljati tijekom i nakon edukacije, ali i slati naknadno e-mailom
  • Broj polaznika je ograničen. Prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata
  • Seminar traje od 9.00 do 13.00 h s dvije pauze od 15 min u kojima su osigurana osvježenja

Važna napomena:
Ovaj kao i svaki drugi seminar možete zatražiti i obliku Inhouse edukacije, pri čemu predavač dolazi k vama u tvrtku i prilagođava temu vašim potrebama u terminima i satnicama koje sami birate. Ovakve edukacije možemo, na vaš zahtjev, održavati i putem online platformi. Javite se s punim povjerenjem.