Jeste li znali da tvrtke s više od 20 zaposlenika, prema Zakonu, moraju imati Pravilnik o radu kojim se uređuje organizacija rada i druge odredbe vezane uz radna mjesta? Ipak, dokument pod nazivom sistematizacija radnih mjesta ne bi trebao služiti samo ispunjavanju nametnute zakonske obaveze.
U tvrtkama koje uspješno brinu o svojim zaposlenicima – sistematizacija radnih mjesta koristi kao temelj za apsolutno sve HR aktivnosti.
Pohađanjem ovog seminara saznajte kako kvalitetno, brzo i jednostavno izraditi novu sistematizaciju radnih mjesta ili revidirati postojeću.
Saznajte kako uz pomoć sistematizacije radnih mjesta unaprijediti, olakšati i ubrzati sve druge HR procese.
Naučite kako uz pomoć kvalitetno izrađenog dokumenta sistematizacije radnih mjesta:
- selektirati, zapošljavati te uvoditi u posao novozaposlene zaposlenike
- planirati nova, ali i suvišna radna mjesta i njihove izvršitelje
- mjeriti i vrednovati radni učinak
- osmisliti i provesti politiku plaća i nagrađivanja radnika
- usmjeravati, motivirati, educirati i razvijati kompetencije zaposlenika
- upravljati odnosima, odgovornostima i ovlaštenjima