Sistematizacija radnih mjesta

  • Mjesto održavanja: Zagrebtower, Radnička cesta 80, Zagreb
  • Datum i vrijeme: U najavi
Rezervirajte edukaciju

199.00  + PDV

Description

Jeste li znali da tvrtke s više od 20 zaposlenika, prema Zakonu, moraju imati Pravilnik o radu kojim se uređuje organizacija rada i druge odredbe vezane uz radna mjesta? Ipak, dokument pod nazivom sistematizacija radnih mjesta ne bi trebao služiti samo ispunjavanju nametnute zakonske obaveze.

U tvrtkama koje uspješno brinu o svojim zaposlenicima – sistematizacija radnih mjesta koristi kao temelj za apsolutno sve HR aktivnosti.

Pohađanjem ovog seminara saznajte kako kvalitetno, brzo i jednostavno izraditi novu sistematizaciju radnih mjesta ili revidirati postojeću.

Saznajte kako uz pomoć sistematizacije radnih mjesta unaprijediti, olakšati i ubrzati sve druge HR procese.

Naučite kako uz pomoć kvalitetno izrađenog dokumenta sistematizacije radnih mjesta:

  1. selektirati, zapošljavati te uvoditi u posao novozaposlene zaposlenike
  2. planirati nova, ali i suvišna radna mjesta i njihove izvršitelje
  3. mjeriti i vrednovati radni učinak
  4. osmisliti i provesti politiku plaća i nagrađivanja radnika
  5. usmjeravati, motivirati, educirati i razvijati kompetencije zaposlenika
  6. upravljati odnosima, odgovornostima i ovlaštenjima

 

Sadržaj

Sadržaj

Sadržaj:

  1. tko sve treba sistematizaciju radnih mjesta
  2. izrada i revidiranje postojećeg dokumenta – odabir članova radne skupine za izradu i za provedbeni tim
  3. analiza i metode procjene radnih mjesta
  4. izrada i revidiranje kataloga poslova
  5. izrada opisa radnih mjesta: svrha, glavni i dopunski zadatci, povezanost tog rm s drugim odjelima i rm, obveze, odgovornosti i ovlasti radnog mjesta
  6. obveze, odgovornosti i ovlasti radnog mjesta
  7. definiranje osobnih vještina i kompetencija za pojedino rm- koristi ovog alata
  8. implementacija sistematizacije rm u organizaciji
  9. pitanja i odgovori, rasprava, konzultacije s predavačicom

Uz materijale za praćenje seminara i učenje, dobit ćete i sljedeće ogledne – gotove primjerke:

  1. upitnik za analizu radnih mjesta
  2. primjer organizacijske sheme
  3. primjer kataloga poslova
  4. primjer opisa radnog mjesta
  5. primjer modela kompetencija
Predavač

Predavač

Nevena Tolanov diplomirala je psihologiju 1980. godine na Filozofskom fakultetu u Beogradu. 1997. postala je poduzetnik – poslovni savjetnik u vlastitom poduzeću TERMINUS d.o.o.
U svom portfelju klijenata ima velike i male poduzetnike, gospodarstvenike, obrazovne i javne Ustanove iz sektora financijskih i javnih usluga te turizma, sve njih u potrebi i fazi usklađivanja svojih ljudskih resursa s promjenama poslovanja. Profesionalna ljubav i strast je primijenjena psihologija koja mijenja osobe, grupe i organizacije. Predana je vjeri u moć znanja, obrazovanja i osobne promjene koja traži angažirane pojedince i kvalificirane savjetnike.

Važne informacije:

  • Tiskane materijale dobit ćete uoči, a uvjerenje o pohađanju na kraju edukacije
  • Pitanja predavačima možete postavljati tijekom i nakon edukacije, ali i slati naknadno e-mailom
  • Broj polaznika je ograničen. Prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata
  • Seminar traje od 9.00 do 13.00 h s dvije pauze od 15 min u kojima su osigurana osvježenja

Važna napomena:
Ovaj kao i svaki drugi seminar možete zatražiti i obliku Inhouse edukacije, pri čemu predavač dolazi k vama u tvrtku i prilagođava temu vašim potrebama u terminima i satnicama koje sami birate. Ovakve edukacije možemo, na vaš zahtjev, održavati i putem online platformi. Javite se s punim povjerenjem.