Bonton i protokol u poslovanju

  • Mjesto održavanja: Zagrebtower, Radnička cesta 80, Zagreb
  • Datum i vrijeme: U najavi
Rezervirajte edukaciju

179.00  + PDV

Description

Bonton i protokoli u poslovnim situacijama nisu arhaizmi.

Od kava i ručkova u pauzama  s kolegama, bili oni nadređeni ili podređeni, telefonskih razgovora, zoom sastanaka, e- mailova ili poruka preko mobitela pa sve do svečanih druženja, raznih kongresa, seminara i domjenaka…

Svaka situacija u poslovnom svijetu ima svoje set zadanih – pisanih i nepisanih pravila ponašanja i komuniciranja. To se zove poslovni bonton.

Često stvari o kojima u svakodnevnom životu i privatnim druženjima niti ne razmišljamo, u poslovnim situacijama znaju biti itekako važne pa čak i presudne za donošenje poslovnih odluka, unapređenja u karijera, dobivanja poslova i sl.

Pravila ponašanja nisu zastarjeli mehanizmi koji polako izumiru s dolaskom na tržište rada novih z generacija, radi se o itekako živom organizmu koji je i dalje prisutan ; evoluira i prilagođava se novonastalim situacijama.

Napredujte i vi u svojim karijerama, izdvojite se iz mase i osigurajte tvrtkama za koje radite bolje i unosnije poslove ovim često podcijenjenim, ali itekako važnim alatom- bontonom i protokolima ponašanja u poslovnim situacijama.

Na seminaru ćete saznati sve o najvažnijim protokolima i pravilima poslovnog bontona kod:

  • svih tipova poslovne komunikacije; pisane, telefonske, f2f razgovora, sastanaka putem internet platformi…
  • ophođenja s kolegama, nadređenima, podređenima, vanjskim suradnicima organizacije, klijentima, medijima
Sadržaj

Sadržaj

  • poštivanje stilskih, gramatičkih i pravopisnih pravila u poslovnoj korespondenciji
  • protokoli i bonton pri usmenoj komunikaciji- interna (unutar poduzeća/organizacije) i eksterna (mediji, vanjski suradnici, gosti, klijenti, kupci)
  • posebni/svečani događaji: red obraćanja, sjedenja ili pozdravljanja, tituliranje, izmjena poklona
  • vanjski dojam i izgled (dess code i držanje) u različitim prigodama
  • kako smo rekli, a ne što; držanje tijela, gestikulacija, mimika lica, ton glasa
  • umjetnost odabira pravog mjesta, vremena i kanala komuniciranja
  • javni nastup; govori, prezentacije, svečana događanja, medijski nastupi
  • telefonski razgovori i virtualni sastanci – što da , a što nikako ne

 

Predavač

Predavač

Stanko BorićStanko Borić Diplomirao politologiju i završio znanstveni magisterij međunarodnih odnosa i nacionalne sigurnosti na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu. Dugo je radio kao novinar i urednik u dnevnih i tjednim poslovnim novinama. Deset je godina radio kao tajnik i savjetnik za odnose s javnošću zastupničkih klubova u Hrvatskom saboru. Predavao je kolegije iz marketinških tema na Poslovnom veleučilištu Zagreb.

Važne informacije:
Tiskane materijale dobit ćete uoči, a uvjerenje o pohađanju na kraju edukacije
Dodatna pitanja za predavača možete slati e-mailom na adresu
Broj polaznika je ograničen. Prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata
Seminar traje od 9.00 do 13.00 h s dvije pauze od 15 min u kojima su osigurana osvježenja

Važna napomena: Ovaj kao i svaki drugi seminar možete zatražiti i obliku InHouse edukacije, pri čemu predavač dolazi  k vama u tvrtku i prilagođava temu vašim potrebama u terminima i satnicama koje sami birate. Ovakve edukacije možemo, na vaš zahtjev, održavati i putem online platformi. Javite se s punim povjerenjem.