Odnosi s javnošću, PR i Marketing

Preuzmite check liste za organizaciju konferencije za medije

Za početak! Koji je ispravan naziv? Odgovor:  “KONFERENCIJA ZA NOVINARE”  ILI “KONFERENCIJA ZA MEDIJE”  NE  UPOTREBLJAVATI: “KONFERENCIJA ZA TISAK”  ILI “TISKOVNA KONFERENCIJA” (mediji nisu samo tiskani)

KADA SAZIVAMO KONFERENCIJU

Tri su glavna uvjeta:

  • Imamo nešto za priopćiti javnosti
  • Želimo to podijeliti s javnosti
  • Ono što želimo reći mora biti zanimljivo za javnost – kako bi mediji to prenijeli

Ako nije ispunjen samo jedan od ova tri uvjeta, konferenciju je bolje ne sazivati

_______________________________________________________________

Što se mora napraviti prije konferencije?

  • Tema konferencije
  • Sudionici (govornici i moderator)
  • Osnovne poruke
  • Pitanja i odgovori (Q&A)
  • Datum, mjesto, vrijeme
  • Mediji koje pozivamo (adrema novinara)
  • Poziv i rokovi slanja, provjera (follow up)
  • Scenarij konferencije
  • Materijal za novinare (Press kit)
  • Eventualno (nije obavezno): Priprema malih poklona za novinare (promotivni materijal)

 

PRIMJERAK POZIVA NA KONFERENCIJU ZA MEDIJE

NAZIV TVRTKE ILI USTANOVE

LOGO

Kontakti

tel. +385 (0) 1 1111 112

e-mail:…

Mjesto (Zagreb), datum (5.12.2020.)

KOME JE NASLOVLJENO npr: SVI MEDIJI ili MEDIJI U VŽ ŽUPANIJI

PREDMET: Poziv za medije

Poštovani,

pozivamo Vas na konferenciju za medije NAZIV USTANOVE ILI TVRTKE (npr: tvrtke Fornax) koja će se održati

u staviti dan i datum (npr: u utorak, 8. prosinca 2020. godine)

u staviti točno vrijeme (npr: 11:00 sati)

u staviti mjesto održavanja (npr: u dvorani Atrij, Hotel Imperial, Avenija trešanja, Zagreb)

Na konferenciji će govoriti staviti ime i funkciju govornika (npr: Ivan Pavlović, predsjednik Uprave tvrtke Fornax te Jasmina Horvat, članica Uprave tvrtke Fornax zadužena za financije).

TEMA KONFERENCIJE: staviti temu o kojoj se govori (npr: Formax preuzima tvrtku Ludens)

Molimo Vas da potvrdu dolaska javite na: navesti kontakte.

ime i funkcija osobe koja šalje poziv:

(npr: Dunja Kovač, voditeljica odnosa s javnošću tvrtke Fornax)

Protokol konferencije (primjer)

11. siječnja 2021., Zagreb (hotel taj i taj, dvorana ta i ta, na katu …)

Početak u 11.00 h

Sudionici: nabrojati sve sudionike, s funkcijama, jedan ispod drugog

Scenarij: sadrži vremena, ono što moderator govori, govornike, pitanja, zaključenje konferencije

VAŽNO: INTERNI DOKUMENT KOJI SE NE DAJE NOVINARIMA – Scenarij konferencije- raspored događanja (primjer)

10.50 – 11.00 dolazak novinara

11.00 – dolazak osoba koji sudjeluju na konferenciji

11.05 – 11.07 moderator pozdravlja prisutne, zahvaljuje na dolasku te predstavlja  sudionike konferencije i temu konferencije te najavljuje prvog govornika

11.07 – 11.12 govornik A govori o ….

11.12 – 11.13 moderator zahvaljuje i najavljuje govornika B

11.13 – 11.18 govornik B govori o ….

11.18 – 11.19 moderator zahvaljuje i poziva novinare da postave pitanja

11.20 – 11.30 Pitanja i odgovori

11.30 – Moderator zahvaljuje svim sudionicima, te još jednom predstavnicima medija što su se odazvali  te poziva sve na neformalno druženje (uz piće/domjenak)

11.35 – 12.00 Neformalno druženje s novinarima

I za kraj- SRETNO I BEZ STRESA!

Više o temi na:

https://poslovnouciliste.hr/seminari/jednodnevni-seminari/radionica-odnosa-s-javnoscu-i-komunikacije-s-medijima/