Komunikacijske vještine, Management

Timski rad – cilj poslodavca i radnika

U kakvoj god poslovnoj sredini radili svi želimo biti dio tima. Zašto je to tako? Upravo iz razloga što dobar timski rad čini pozitivno poslovno okruženje i čini radnike sretnijima. Jedan je od najefikasnijih načina rada i upravo se iz tog razloga poslodavci zalažu za njih.

Za timski rad bitna je suradnja i međusobno povjerenje svih članova tima. Članovi tima moraju imati zajedničke ciljeve i vještine koje se nadopunjuju te svojim vrijednostima doprinose izvršenju zadataka.

 Koji su izazovi timskog rada?
  1. Nedostatak komunikacije i povjerenja među članovima tima.
  2. Uloge i odgovornosti svakog člana tima moraju biti definirane.
  3. Nedostatak motivacije i angažmana članova tima.
  4. Nedostatak upravljanja konfliktima.
  5. Nepokazivanje emocija.

 Nekoliko je načina za poboljšanje timskog rada. Jedan od najboljih načina je organiziranje vikend seminara, teambuildinga što se u praksi pokazalo odličnim načinom za bolje povezivanje članova tima. Dolazi do otkrivanja i drugih zajedničkih interesa te međusobno općeg boljeg odnosa. Neminovno je da je stvaranje pozitivnog radnog okruženja važno radi poticanja suradnje i razvijanja međusobnog povjerenja.

Svaki uspješan timski rad zahtijeva visoku razinu empatije kako bismo shvatili što drugi misle i osjećaju, da sagledamo stvari s njihova gledišta te da se probamo zamisliti na njihovom mjestu. Važno je unaprijed odrediti ciljeve i uloge svakog člana tima, učiniti dokumentaciju dostupnu svakome, odrediti lidera koji će postaviti širu sliku zadatka i odrediti prioritete.

Kako ostvariti uspješan timski rad?

Uzimajući u obzir strategije timskog rada, pridržavanjem ciljeva i zadataka. Samo takvim načinom rada moći će se efikasno raditi u timu na dobrobit sebe, svojih kolega i cjelokupnog poslovanja tvrtke.